Javno preduzeće za komunalne delatnosti JPKD Toplica objavljuje lansiranje svoje najnovije web aplikacije – „JPKDT Zahtevi“, koja će značajno olakšati građanima podnošenje žalbi, reklamacija, zahteva i molbi.
Nova web aplikacija, nazvana JPKDT Zahtevi, omogućava korisnicima direktnu komunikaciju sa javnim preduzećem, pružajući im mogućnost da brzo i efikasno reše svoje probleme. Građani će moći da podnose zahteve, žalbe ili reklamacije putem ove web aplikacije, a zatim da prate njihov status u realnom vremenu.
Direktor JPKD Toplica, Mladen Gilić, istakao je: „JPKD Toplica je posvećeno poboljšanju kvaliteta usluga koje pružamo našim građanima. Verujemo da će nova web aplikacija ‘JPKDT Zahtevi’ značajno unaprediti način na koji komuniciramo sa našim korisnicima i ubrzati proces rešavanja njihovih problema.“
Građani će moći da pristupe aplikaciji „JPKDT Zahtevi“ koja je postavljena na sajtu JPKD „Toplica” , jednostavno putem linka app.jpkdtoplica.co.rs .
Aplikacija će u narednih 30 dana biti u test fazi.
Posetite „JPKDT Zahtevi“ danas i iskoristite ovu jednostavnu i efikasnu platformu za podnošenje vaših zahteva.