Nova Aplikacija „JPKDT Zahtevi“ Ubrzava Proces Komunikacije Građana sa Javnim Preduzećem

Nova Aplikacija „JPKDT Zahtevi“ Ubrzava Proces Komunikacije Građana sa Javnim Preduzećem

Javno preduzeće za komunalne delatnosti JPKD Toplica objavljuje lansiranje svoje najnovije web aplikacije – „JPKDT Zahtevi“, koja će značajno olakšati građanima podnošenje žalbi, reklamacija, zahteva i molbi.

Nova web aplikacija, nazvana JPKDT Zahtevi, omogućava korisnicima direktnu komunikaciju sa javnim preduzećem, pružajući im mogućnost da brzo i efikasno reše svoje probleme. Građani će moći da podnose zahteve, žalbe ili reklamacije putem ove web aplikacije, a zatim da prate njihov status u realnom vremenu.

Direktor JPKD Toplica, Mladen Gilić, istakao je: „JPKD Toplica je posvećeno poboljšanju kvaliteta usluga koje pružamo našim građanima. Verujemo da će nova web aplikacija ‘JPKDT Zahtevi’ značajno unaprediti način na koji komuniciramo sa našim korisnicima i ubrzati proces rešavanja njihovih problema.“

Građani će moći da pristupe aplikaciji „JPKDT Zahtevi“ koja je postavljena na sajtu JPKD „Toplica” , jednostavno putem linka app.jpkdtoplica.co.rs .

Aplikacija će u narednih 30 dana biti u test fazi.

Posetite „JPKDT Zahtevi“ danas i iskoristite ovu jednostavnu i efikasnu platformu za podnošenje vaših zahteva.

Podeli na mrežama
Facebook
Twitter
LinkedIn
VAŽNI LINKOVI
ISPRAVNOST PIJAĆE VODE

Voda koju isporučuje JKPD “Toplica” je hemijski i mikrobiološki ispravna.

KONTAKT